De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Bodygroomer 3 BG3340, Manscaping Tool Voor Mannen, Met Kam Voor Gevoelige Zones, Zwart/Grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Pieter 02-08-2022

Goed basistoestel

Na het testen van dit product ben ik over het algemeen tevreden. De accuduur en opzetstukken zijn troeven. Jammer genoeg trimt het niet kort genoeg.

Pluspunten

• Accuduur
  • Opzetstukken
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Scheert niet heel kort

s***************@h********* 31-07-2022
Ik ben al lang fan van Braun bodygroomers. Ik was dus blij dat ik de BG 3340 weer kon beginnen testen. Het toestel doet in principe wat het moet doen. De mogelijkheden bij dit toestel zijn echter wel beperkt. Bij mijn vorige toestellen zaten er meer opzetstukjes in de doos. Zo kon je dan je scheerlengte kiezen of echt gladscheren. Dat gaat met dit toestel niet lukken denk ik. Je hebt een body sensitive opzetstuk maar ook dan blijven nog kleine stoppeltjes over... Voor wie glad wilt scheren is dit toestel dus niet echt geschikt. Ook als je haar langer wilt dan 3mm is dit toestel niet geschikt. Het is dus echt enkel voor de mensen die willen trimmen tot op 1-3mm. Ik ben zelf meer fan van wat meer mogelijkheden hebben en daarom zou ik het product dus niet perse aanraden...

k*************@t********* 31-07-2022

Klein en wendbaar

Deze bodygroomer is vrij klein en ligt bijgevolg goed in de hand en is daardoor ook heel wendbaar. Heel simpel en gemakkelijk in gebruik: slechts één knop om het apparaat aan en uit te zetten. Ik heb het apparaat getest en heb het uitgeprobeerd op verschillende zones: hoofd, borst, oksels en de meer intiemere delen. Dankzij de speciale Skinshield technologie glijdt het apparaat zacht en soepel over de huid. En dankzij de bijgeleverde kam voor gevoelige zones kan je ook de intiemere delen scheren zonder bang te zijn voor sneetjes of wondjes. Een echte plus! Het apparaat is afwasbaar onder stromend water, wat ik voor dit soort van apparaten toch een basisvereiste vind. Doordat het apparaat klein is, is het gemakkelijk mee te nemen. Het enige wat ik mis is een zakje of etui om het apparaat met de kammetjes en de oplader in te bewaren.

Pluspunten

• Klein
  • Wendbaar
  • Kammetje voor gevoelige zones

Minpunten

• Geen zakje of etui bijgeleverd

Jim86 26-07-2022

Ik ben gewend om manueel aan grooming te doen, maar nu heb ik het geluk gehad om deze elektrische groomer te testen. Ik ben hier dan ook zeer tevreden over want dit gaat veel vlotter dan manueel en het is ook makkelijk met de verschillende opzetstukjes. Het is wel spijtig dat als je zonder opzetstuk werkt dat de haartjes niet helemaal weggaan, er blijven steeds nog korte stoppeltjes staan.